Planeti, plante, vegetatii

  • Recomandă articolul
Nu am priceput eu prea bine cum vine chestia cu Mercur care pateaza obrazul Soarelui cu trecerea-i mercantila peste fata astrului, dar enervarile si zbaterile intru absurd au dovedit valabilitatea teoriei macar in lumea teatrala. Desi, ce sa mai vorbim, nimic nou sub Soare! Nimic nou in confuzia dintre text si pretext, dintre instrumentele diferitelor arte dar si, pe de alta parte, dintre statutul functionarului public si duhul impertinent al omnipotentei. Criticul care nu are destule cuvinte Cu putin timp in urma, Radu Afrim a propus un proiect riscat cit incape. El se cheama De ce fierbe copilul in mamaliga, iar riscul este, cum sa zic, geo-instrumentar. Am mai spus-o: din 1994, de la demiterea lui Dabija de la Odeon, Bucurestiul teatral a intrat sub zodia mediocritatii, a conservatorismului mai mult sau mai putin violent, spart anual de doua sau trei evenimente. Asadar, pentru o experienta precum aceea de acum, de la Odeon, localitatea da incompatibilitatea… In gura lupului, Afrim a propus o glossa onirica pe dublu pretext: unul „la vedere“, prozo-poemul Aglajei Veteranyi publicat de Polirom, celalalt, pentru degustatori, opera de pina acum a regizorului. Marturie sta poetul Afrim si al sau poem de pe a doua pagina a […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }