Comedie Shoah?

Oscarul pentru cel mai bun film strain: Falsificatorii

  • Recomandă articolul
Succese internationale, tristete financiara Industria cinematografica austriaca se finanteaza in mare masura din subventii de stat. Aproximativ o treime din bugetul de stat destinat culturii este folosit pentru productii cinematografice. insa sumele destinate subventionarii cinematografiei stagneaza de ani de zile. Pentru a face o comparatie: intreaga productie anuala din industria de film din Austria costa cit un singur film, chiar daca cel mai scump, produs in Statele Unite in ultimii ani, mai precis circa 150 de milioane de euro. De asemenea, filmele austriece abia daca reusesc sa-si acopere costurile de productie prin difuzarea pe piata interna. „Am avea nevoie de mai multe filme de gen de valoare“, declara directorul Institutului Austriac de Film, Roland Teichmann. Dimpotriva, saptaminalul vienez Furche diagnostica anul trecut, la incheierea festivalului „Diagonale“ din Graz, o comercializare a filmului austriac: in cifre, filmul in trei zile esti mort (prima pelicula horror austriaca) a atras in decurs de un an 84.000 de spectatori, in timp ce ultimul film al Barbarei Albert, Capcane, a avut o audienta de numai 21.000 de persoane, cu toata popularitatea regizoarei. in pofida acestei situatii financiare nesatisfacatoare, nu lipsesc succesele internationale, dupa cum au demonstrat filmele lui Michael Haneke si, de curind, pelicula lui […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }