Efectele sistemului Bologna asupra școlii românești de teatru și film (I)

  • Recomandă articolul
Începînd din această săptămînă, vom publica o serie de materiale – articole, manifeste, interviuri – dedicate diagnosticării unei maladii perverse: felul în care interpretarea locală și „implementarea“ deficitară a sistemului Bologna în învăţămîntul superior afectează, pe zi ce trece tot mai ireversibil, educaţia universitară, cu precădere cea vocaţională – teatru, film, muzică, arte vizuale. În egală măsură, demersul nostru încearcă să coaguleze voci diverse care aduc propuneri concrete de schimbare a actualului model educaţional în teatru și film, ale cărui carenţe, cu variaţiile de rigoare, sînt însă, în esenţa lor, comune tuturor facultăţilor de teatru, de la Cluj la Iași și de la București la Tîrgu-Mureș.
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }