ALEGERI 2000

  • Recomandă articolul
Publicitatea electorala si, mai nou, site-urile de pe internet ale candidatilor la Presedintie si ale partidelor angajate in cursa pentru Parlament sint, mai ales de anul acesta, aspecte demne de luat in cosiderare in analiza campaniei, dincolo de mesajul politic – oricare ar fi el – si de talk-show-urile mai mult sau mai putin agitate. Modul cum se face publicitatea prin imprimate si seriozitatea paginilor de web dedicate alegerilor vor capata, in anii care vin, o importanta probabil crescinda in rezultatele votului. Consacram, de aceea, un grupaj comentariilor pe marginea acestui subiect.
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }