ARTELE SPECTACOLULUI. Festivalul Temps d’Images Cluj, 7-14 noiembrie 2015

  • Recomandă articolul
Ce înseamnă să lucrezi în colective de artişti în care ideile reprezintă un bun comun şi să-ţi investeşti ideile într-o dinamică de grup, în care auctorialitatea individuală nu mai este vizibilă în sine? Cum gestionăm apartenenţa la un grup, solidaritatea şi integrarea în raport cu nevoia păstrării propriei individualităţi şi, în cazul colectivelor artistice, a propriei voci creative? Avem nevoie de un corp comun pentru a ne face vocea auzită, în acelaşi timp individual şi colectiv? Sau avem nevoie de eroi, de personalităţi izolate care să ne reprezinte? A face corp comun şi bunurile comune sînt ele o ficţiune? Continuînd linia curatorială ce urmăreşte cartografierea performativă a celor mai importante şi stringente tematici socio-politice ale lumii contemporane, această ediţie a Festivalului Temps d’Images interoghează „Corpul comun“ printr-o paletă largă de expoziţii şi conferinţe, dar şi creaţii performative: premiera românească a piesei Pulverizare de Alexandra Badea (regia Frédéric Fisbach), despre globalizarea dezumanizantă a muncii, lectura piesei Căpcăuni de Yann Verburgh, spectacolul lui Raul Coldea şi Petro Ionescu, Provizoriu, o abordare a invizibilităţii sociale în România, The State, un performance de Alexander Manuiloff (Bulgaria) despre valorile comune ale cetăţeniei, Balansé,spectacol de dans ce reia istorii ale mişcării în corpul singular al coregrafei-performer […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.
object(WP_Term)#12886 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }