Cartea Romaneasca – un nou look, un alt continut

  • Recomandă articolul
Prima conferinta de presa dintre cele prilejuite de relansarea Editurii Cartea Romaneasca (preluata in mai 2005 de mai puternica Editura Polirom), sub sloganul „un nou look, un alt continut“, a avut loc joi 13 octombrie la sediul Uniunii Scriitorilor. Au participat membrii Consiliului Director al Editurii – Silviu Lupescu, Nicolae Manolescu si Mircea Mihaies, reprezentanti ai presei, precum si o parte din autorii lansati „in primul val“. Cartea Romaneasca e un brand care nu mai are nevoie de prea multe prezentari. Toata lumea a auzit de celebra editura care a functionat din 1919 pina in zilele noastre, cu intreruperi provocate de „epurarile“ comuniste, ajungind azi – din nefericire – aproape de faliment. Punctul de maxima notorietate al editurii, care avea ca deviza „promovarea scrisului romanesc“ (au fost publicate pina in 1989 peste 5000 de titluri intr-un tiraj total de peste 10 milioane de exemplare!), a fost atins in perioada cind la conducere s-a aflat Marin Preda, urmat de George Balaita, Magdalena Popescu Bedrosian si Dan Cristea. Dupa ’89, prestigiul editurii s-a stins treptat in lipsa unui sistem de marketing solid, care sa-i permita sa tina pasul cu economia de piata, ca si cu fireasca explozie de autori ce a urmat […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }