Culoare si contrast. Interviu cu Dragos Buhagiar

  • Recomandă articolul
Ce ti se pare esential cind te gindesti la scenografia unui spectacol, care e miezul „carcasei“ pe care o pui in miscare? Pentru mine, imaginea unui spectacol se formeaza de la cea dintii lectura. Sigur ca nu deschid primul sertar si pun pe masa ce am gasit in el, dar orice scriitura imi lasa o senzatie la nivel de culori, forme si proportii, pe care apoi incerc sa o transpun. Toate acestea sint adunate intr-un fel de imagine mai mult sau mai putin abstracta. Poti sa-ti spun cum s-a intimplat la Alchimistul, pentru ca e mai proaspat. In timp ce citeam textul, am vazut derulindu-se spectacolul, pur si simplu totul se crea pe masura ce vedeam textul. Pentru ca vorbeai de scriitura, spre ce te-a dus tipul de lectura vizuala din Leonce si Lena? Mi s-a parut un text imposibil. E foarte greu si n-as spune ca e extrem de actual. E textul pe care, din tot ce am lucrat, l-am citi cel mai mult. Frumusetea lui vine din perspectiva pe care ti-o deschide. In functie de cultura pe care o ai, te trimite in puncte nebanuite ca profunzime, sau, dimpotriva, poate sa nu te duca nicaieri. E un text […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }