Cum se scrie pentru teatru?

  • Recomandă articolul
Cind Observator cultural a inceput sa publice, in ianuarie, Texte de teatru nou, proiectul nu intentiona sa promoveze anumiti autori si nici macar directii estetice, ci, intr-o lume in care curiozitatea fata de ceea ce se petrece dincolo de vitrine e foarte redusa, voia sa aduca in prim-planul acestor vitrine realitatea unei noi dramaturgii care incepe sa existe, dar nu si sa se vada. Intre timp, insa, a devenit foarte evidenta nevoia de a da un chip uman acestei noi dramaturgii, chipul si asemanarea celor care-o scriu. E nevoie de brand-uri individuale pentru ca noua dramaturgie sa ajunga si ea un brand. In acest supliment, cei patru autori ai Textelor de teatru nou – Peca Stefan, Alina Nelega, Mihai Ignat si Ioan Peter – vorbesc despre teoria (uneori) si practica (mai ales) a propriului scris, despre ce, de ce si cum scriu, criticul Miruna Runcan discuta despre piesele de teatru publicate in Observator… si despre peisaje dramaturgice in general, Tompa Andrea aduce de la Budapesta experienta unei initiative de promovare a textului nou, iar Saviana Stanescu se joaca de-a tangoul dramaturgului cu regizorul si producatorul. Un amestec de texte despre empirismul si profesionalismul scriiturii pentru teatru, fara retete, dar cu […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }