De ce fierbe copilul in mamaliga – la intensitate maxima

„Ma astept la extrem de multa imaginatie de la regizori“. Interviu cu Antoaneta Zaharia

  • Recomandă articolul
Ce astepti de la un regizor atunci cind iti propune sa joci intr-un spectacol si cum te raportezi la text? In general, ma bucur cind textul vine spre mine, spunindu-mi ceva despre ceea ce traiesc eu in momentul respectiv. E un fel de rezonanta. De multe ori mi s-a intimplat ca textul sa vina in intimpinarea unor stari personale si atunci am simtit ca e un pretext pentru ceea ce traiam eu atunci si, in felul asta, pot sa exprim mult mai direct ce mi se intimpla. Si asta e o mare bucurie, cind simti ca ai resurse pentru un text care vine spre tine si pe care te poti modela. E un fel de drum impreuna. Cam asta in ce priveste textul, iar regizoral, ma astept la extrem de multa imaginatie. Pentru ca ai pronuntat acest cuvint, il consideri definitoriu pentru toata efervescenta ludica din De ce fierbe copilul…? Absolut. Intii am vrut sa facem spectacolul pentru Prometheus, dar acolo era destul de redus, dura doar o ora, era facut pentru un bar. Ne-am gindit ca nu avea impactul la care noi incepusem deja sa visam si ca pierdea din substanta. Atunci cind am avut la indemina scena, totul […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }