Dezbaterea (II)

  • Recomandă articolul
Victor SCORADET: Am vazut foarte putine dintre spectacolele amintite aici. Am vazut Antigona si subscriu fara rezerve, in rest aproape nimic. In conditiile astea, nu-mi ramine decit sa revin la cele doua spectacole ale lui Massaci, cu precizarea ca abordarea mi s-a parut absolut exemplara si total atipica, cel putin pentru teatrul romanesc facut in limba romana la noi. Acest tip de regie, care mizeaza pe actori, care nu tine sa-ti ia ochii, regie, dupa mine, infinit mai dificila si mai subtila, se „multumeste“ sa orchestreze jocul actorilor pina in cele mai discrete nuante. In acelasi timp, subliniez cit se poate de puternic aportul scenografiei, mai ales la cel de-al doilea spectacol, Shape of things. Mi se pare a fi, sper ca nu exagerez, una dintre cele mai bune scenografii, daca nu cumva cea mai buna pe care am vazut-o in anii din urma la noi, nu atit prin faptul ca recurge la mijloace moderne, la tehnici video s.a.m.d., cit prin organicitatea relatiei dintre scenografie si jocul actorilor, dintre scenografie si text, in comunicarea dintre toate trei si dintre spectacol si public. Magdalena BOIANGIU: Spun si eu din ce am vazut si din ce s-a spus: Antigona, Stop the Tempo, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }