Efectele sistemului Bologna asupra şcolii româneşti de teatru şi film (II)

  • Recomandă articolul
Continuăm chestionarea implementării aşa-numitului sistem Bologna în învăţămîntul vocaţional de teatru şi film din România cu un interviu şi un articol aparţinîndu-le unor tineri profesori de Regie, respectiv Actorie ai şcolii clujene. Deloc surprinzător, amîndoi vorbesc despre acelaşi eşec, sistemic, al pregătirii artiştilor de mîine, datorat adoptării lipsite de adaptare a unei „formule“ educaţionale inadecvate cerinţelor formative ale artelor performative.
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }