Face to face
- 07-09-2004
- Nr. 237
-
Mihaela MICHAILOV
- Arte
- 0 Comentarii
Procesul metamorfozant, derularea in timpi care pastreaza de fiecare data acumularile starilor anterioare, pina la o necesara filtrare si decantare lucida, teritoriul cistigat in fiecare zi cu inevitabile alunecari si gradatii sint partea cea mai incitanta a formatarii unui spectacol, tocmai pentru ca marja de reveniri si permutari e foarte flexibila. Ceea ce nu e definitiv seduce prin deschiderea insinuata, prin spatiile libere care se cer umplute, activind disponibilitatea de a inventa mereu strategii de lucru. Functia exercitiului e de a antrena fizic si mental pirghiile reversibilitatii, de a stimula continua (re)pozitionare in functie de ceea ce iti este dat. Exercitiul presupune o libertate de miscare centrata pe articularea delimitarilor, pe provocarea transgresarii oricarei conventii. Poti face ceea ce ai curajul sa-ti imaginezi. Pe miza elasticitatii, in diverse ipostaze de iesire din propria carcasa, e concentrat embrionul spectacolului Avionul albastru si cutia de conserve. In urma cu o luna, Paul Chiributa, dupa un workshop la care au participat aproximativ saizeci de actori, a ales sase – Antoaneta Cojocaru, Maria Dinulescu, Carmen Lopazan, Bogdan Dumitrescu, Daniel Iordan, Marius Manole – cu care a inceput sa lucreze la Tulcea intr-un regim de cantonament riguros si performant. Repetitiile in doi timpi au avut […]