Face to face

  • Recomandă articolul
Procesul metamorfozant, derularea in timpi care pastreaza de fiecare data acumularile starilor anterioare, pina la o necesara filtrare si decantare lucida, teritoriul cistigat in fiecare zi cu inevitabile alunecari si gradatii sint partea cea mai incitanta a formatarii unui spectacol, tocmai pentru ca marja de reveniri si permutari e foarte flexibila. Ceea ce nu e definitiv seduce prin deschiderea insinuata, prin spatiile libere care se cer umplute, activind disponibilitatea de a inventa mereu strategii de lucru. Functia exercitiului e de a antrena fizic si mental pirghiile reversibilitatii, de a stimula continua (re)pozitionare in functie de ceea ce iti este dat. Exercitiul presupune o libertate de miscare centrata pe articularea delimitarilor, pe provocarea transgresarii oricarei conventii. Poti face ceea ce ai curajul sa-ti imaginezi. Pe miza elasticitatii, in diverse ipostaze de iesire din propria carcasa, e concentrat embrionul spectacolului Avionul albastru si cutia de conserve. In urma cu o luna, Paul Chiributa, dupa un workshop la care au participat aproximativ saizeci de actori, a ales sase – Antoaneta Cojocaru, Maria Dinulescu, Carmen Lopazan, Bogdan Dumitrescu, Daniel Iordan, Marius Manole – cu care a inceput sa lucreze la Tulcea intr-un regim de cantonament riguros si performant. Repetitiile in doi timpi au avut […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }