Ghidul mass media din Romania

  • Recomandă articolul
A treia editie a Ghidului mass media din Romania (initiativa a Fundatiei Freedom House, director: Cristina Guseth) propune un instrument de lucru util tuturor celor care-si desfasoara activitatea in domeniile comunicarii, scopul mai general fiind acela de a face accesibil domeniul mass media nu numai profesionistilor, ci si cititorilor obisnuiti. Intr-un sumar minutios sistematizat, ghidul propune cititorilor – intr-o ordine alfabetica – liste cu cele mai cunoscute personalitati din mass media, cu cele mai influente mass media (publicatii nationale si locale, agentii de presa, posturi de radio si tv nationale si locale), urmate, in final, de un index al numelor. „Topul jurnalistilor“ („Top 99“) include personalitati din zona presei scrise sau audiovizuale a caror activitate are ca obiect aspecte sociale, politice, economice si culturale. In vederea stabilirii criteriilor de selectie, Fundatia Freedom House a colaborat cu Biroul de Audit al Tirajelor (BRAT) si IMAS, iar datele si informatiile incluse in ghid au fost oferite in cele mai multe cazuri personal de catre jurnalisti si organizatiile media. Cuprinzator, ghidul nu este totusi unul exhaustiv: unele organizatii si unii jurnalisti propusi au refuzat sau au intirziat sa furnizeze datele solicitate. El se constituie insa – cu certitudine – intr-un „manual de referinta […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }