„Imi doresc sa nu fiu ignorat“. Interviu cu Balazs Attila

  • Recomandă articolul
Spuneai ca ai incheiat cu Lorenzaccio o perioada din viata ta artistica. Ce s-a terminat si ce incepe? Lorenzaccio a fost o sinteza a tot ceea ce-am facut, si am reusit prin acel rol sa compun jocul cu mastile – personajul si masca, omul si masca, ce se ascunde dupa ea, pina unde e omul si unde incepe masca. Am exploatat intr-un fel si hotarele intre om si personaj, intre actor si om. Lorenzaccio a fost un prilej foarte bun pe care l-am exploatat. Ce incepe acum? A inceput un altfel de teatru, cu Ochi de copil si cu Lectia, aparent mai retras, dar numai aparent, pentru ca fortele interioare care au explodat cu Lorenzaccio sint acum mult mai intense – asa cred si asa incerc sa lucrez. Avind in vedere ca lucrezi atit de mult cu Victor Ioan Frunza, cum se armonizeaza aceasta noua perioada artistica a ta cu programul teatral al directorului de scena? Si el incepe sa exploateze spatiul intr-un alt fel. Teatrul trebuie sa se adreseze omului de azi, si de aceea modalitatile pe care le alegi trebuie sa fie adecvate. Profesorul din Lectia e un astfel de om? Absolut. Are melon. Inseamna asta ca e […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }