INFO media

  • Recomandă articolul
Consiliul National al Audiovizualului e vigilent – Consiliul National al Audiovizualului condamna denaturarea imaginii lui Mos Craciun. In cursul lunii noiembrie, mai multe posturi de televiziune au difuzat un videoclip care promoveaza serviciile unei firme de telefonie mobila, ilustrind concurenta dintre ofertele in domeniu printr-o confruntare fizica violenta intre trei personaje costumate in Mos Craciun. Avind in vedere ca videoclipul respectiv a fost difuzat in intervale orare in care a putut fi vazut si de telespectatori de virste fragede, crearea unui contrast, dorit umoristic, intre atmosfera specifica sarbatorilor de Craciun si violenta personajelor intra in contradictie cu reglementarile in vigoare privind protectia minorilor. Intr-un comunicat recent, C.N.A. mentioneaza, in acest sens, incalcarea Deciziei nr. 65/ 2000, art. 3 privind normele obligatorii pentru publicitate, teleshopping si sponsorizare in domeniul audiovizualului, care prevede ca „Publicitatea si teleshoppingul trebuie sa evite prejudicierea intereselor minorilor si sa tina seama de sensibilitatea lor deosebita“. – C.N.A. recomanda precautie in difuzarea unor clipuri publicitare. Un raport prezentat de serviciul de monitorizare al C.N.A. consemneaza difuzarea de citeva posturi TV a unor clipuri publicitare pentru publicatia Pagini aurii, in care sint folosite imaginile unor actori din mai multe filme romanesti de lung metraj. Consiliul a luat nota […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }