Investitor, adjectiv

Despre gradele de comparație ale contemporaneității în artă; GALERIE FOTO

  • Recomandă articolul
Viennafair nu are tocmai reputația unuia dintre tîrgurile de artă internaționale pe care nu se cuvine cu nici un preț să le ratezi. Iar din septembrie pînă la Crăciun au loc în toată lumea mai bine de trei duzini de astfel de tîrguri de artă. Iată doar două motive pentru care achiziționarea de către investitorul moscovit Serghei Skaterșikov, în vîrs­tă de 40 de ani, a pachetului majoritar de acțiuni al Viennafair în primăvara acestui an nu părea o afacere neapărat profitabilă. Și totuși, în interviul dat jurnaliștilor în pragul deschiderii tîrgului de artă, acesta nu ezită să declare că decizia sa a fost motivată în primul rînd economic. De atunci au urmat în lanț cîteva modificări, ale căror rezultate pot fi observate la cea de-a opta ediție a Viennafair, deschisă la Prater Messe între 20 și 23 septembrie 2012.   La oameni noi, branduri noi. Înainte de toate, tîrgul de artă s-a ales cu un nou subtitlu: „The New Contemporary“. Iar dacă puriști ai limbii, iritați de formulare, vor atrage atenția asupra faptului că nu există grade de comparație ale contemporaneității „mai noi“, „mai vechi“ sau de-a dreptul „recente“, nu ne rămî­ne decît să căutăm explicația în același interviu: Viennafair […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12884 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }