„Mi se pare scandalos ca o arta care lucreaza cu materia vie sa ignore tocmai viata“ (II). Interviu cu Victor SCORAD

  • Recomandă articolul
Revolutia a reprezentat un nou, nesperat inceput pentru jucatorii din spatiul cultural (cel putin pentru cei in curs de afirmare). Astfel, imediat dupa 1990, a inceput si reorganizarea UNITER-ului. Ati luat parte la refacerea acestei structuri teatrale? In primele faze, nu. De fapt, peste UNITER am dat, in mod activ, abia prin 1993; atunci a avut loc o adunare generala foarte furtunoasa, fiindca a fost momentul cind s-a propus desfiintarea sectiilor si trecerea la o structura mult mai dinamica, pe programe si proiecte, care functioneaza si acum. La scurt timp dupa acea sedinta, am ajuns si eu director de programe si de proiecte la UNITER. Ceea ce continuati sa fiti? Nu, de citiva ani, cred ca din 2000, nu mai sint. In conditiile actuale, de altfel, asa ceva nici nu mai exista; situatia financiara e atit de nesigura, incit, practic, un departament de proiecte nu si-ar mai avea rostul. Tot in acea sedinta din 1993 a luat nastere si o a doua Sectie Romana a AICT (Asociatia Internationala a Criticilor de Teatru), pe linga cea care exista deja atunci? Povestea a fost cam asa: din ’90 aveam cronica de teatru in Contemporanul – intre timp mai publicasem si-n alte locuri […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }