Note de seminar

  • Recomandă articolul
Revad mai intii zona Curtii Vechi, un pasaj binevenit intre blocurile din Drumul Taberei si mediul artistic spre care ma indrept. Gasesc cu dificultate noul sediu al Centrului pentru ca adresa din strada Selari indica de fapt intrarea din spate si, dupa ce bat la citeva usi inchise, nimeresc in chiar mijlocul event-ului, intr-o camera rezervata organizatorilor. In jur – o tipica (delicata) modernizare a unei cladiri vechi, pereti alb stralucitor, usi boltite, scaune ergonomice pentru public in sala de seminar, un clasic aparat de proiectie linga un computer performant, sistem de traducere simultana cu aparatura Philips. Peste tot sint expuse panouri foarte mari cu fotografii (portrete) care formeaza un al doilea public, tacut, dar exhibitionist – fotografiile sint atit de detaliate, incit baiatului din portretul de linga mine i se pot numara comedoanele si firele din barba (fotografiile au fost realizate de studentii de la Universitatea de Arte). Publicul – un adevarat spectacol: moda lejera si inconfundabil personalizata a mediului artistic, aici in varianta ei rafinata. Milada S. din Polonia poarta o rochie rosie cu gluga si niste ghetute foarte nostime, asortate cu o casca din piele si ochelari de motociclist din anii ’30. Camilla E. din Londra are […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }