O noua perspectiva educationala

  • Recomandă articolul
Strategii de revigorare Monica ONOJESCU: Va multumim ca ati raspuns invitatiei noastre, participind la o masa rotunda despre rolul si locul asociatiilor profesionale ale profesorilor. De ce tocmai ANPRO si-a asumat initiativa acestei intilniri? Probabil pentru ca, de sase luni incoace, am intrat intr-un fel de criza de identitate – „de crestere“, spun unii dintre noi – si discutam la nesfirsit: Cine sintem? Pe cine reprezentam? Facem bine sau nu ceea ce facem? Am putea face mai mult sau – daca nu mai mult – mai bine? Oare nu sintem o forma fara fond aparuta prea devreme? Care ar trebui sa fie raporturile noastre cu institutiile, in speta, cu ministerul si inspectoratele? Rolul nostru este de a le critica? De a le da un feed-back? De a le dubla? Cum sa facem sa accepte feed-back-ul nostru si sa ne ia in considerare ca posibili parteneri intr-o discutie? Cum sa cream o stare de bine, de implinire pentru membrii nostri? Sint suficiente activitatile pe care le oferim? Etc. Aceste intrebari au inceput sa ne preocupe mai ales in ultima jumatate de an cind, la o dezbatere de la Cluj din noiembrie 2003, am realizat ca, la trei ani de la infiintare, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }