Promovare atipica

  • Recomandă articolul
Preocupata in mod real ca o carte sa ajunga la cititorul caruia ii este destinata, Editura Curtea Veche a inventat in urma cu opt luni, in parteneriat cu Oriflame, Campania de lecturi si intilnirile de joi, intrate deja in obisnuinta. La inceputul acestei luni, Curtea Veche vine cu o noua actiune interesanta, intitulata Fara intermediari. „Vedeta“ actiunii este, ca si la intilnirile de joi, fireste, tot o carte: Etica muncii la romanii de azi, semnata de antropologul Monica Heintz. Tinara universitara plecata din Romania pune in lucrarea ei problemele noastre cele mai acute azi, cele legate de implicare personala, de raspundere individuala, de respect de sine si eficienta, si incearca sa propuna solutii pentru ele. Ideile expuse in ea s-au bucurat de o foarte buna primire in presa scrisa si audio-vizuala, lucrarea fiind amplu recenzata, elogiata si premiata. Din dorinta de a crea o adevarata constientizare a starii de fapt si a posibilitatii fiecaruia dintre noi de a o schimba si pentru a fi siguri ca ideile din volumul Etica muncii… vor ajunge la publicul caruia le este destinat, generind aceasta constientizare, Editura Curtea Veche a rezervat o parte din tirajul celei de-a doua editii distribuirii gratuite in institutiile la […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }