PUBLICITATE. Un celular ca un ogar…
- 23-05-2000
- Nr. 13
-
Florin DUMITRESCU
- Rubrici
- 0 Comentarii
Un barbat face karaoke-n baie, in fata oglinzii… Ba nu: se preface ca face karaoke, de fapt cinta banda si el doar se maimutareste-n timp ce se barbiereste cu aparatul electric… Ba nu: se preface ca se barbiereste, de fapt el vorbeste la un telefon mobil pe care-l tine in chip de aparat de ras, tinut la rindul lui in chip de microfon… Ba nu: se preface ca vorbeste, de fapt el executa un soi de play-back „haios“, menit sa-i atraga atentia telespectatorului… Iar ca sa inteleaga pe deplin despre ce e vorba in reclama (caci toata aceasta e o reclama), telespectatorul trebuie sa urmareasca textul subtitrat mic cu portocaliu, evidentiat de o bila saltareata in ritmul cintecului de dragoste din off… Care nici asta nu-i textul englezesc al cintecului, ci un anunt in romana despre o reducere de preturi la un abonament GSM… Dar citi telespectatori romani s-au prins ca spotul parodiaza un obicei al societatii occidentale importat in ultimii ani din Japonia, anume acela de a cinta seara cu prietenii in baruri special echipate cu aparatura audio-video pentru karaoke? Oricum mai putini decit cei care au reusit sa citeasca textul in romana derulat la baza imaginii si bruiat […]