Relansarea Dilemei

  • Recomandă articolul
Joi 19 octombrie, cu incepere de la orele 17.00, intr-o atmosfera festiv-aniversara, cu multa lume buna si preparate alese, a fost sarbatorit in sala de oaspeti a Fundatiei Culturale Romane numarul 400 al revistei Dilema. Cocktailul care a incheiat festivitatea jubiliara a fost oferit de firma-sponsor Coca-Cola Romania. Evenimentul a marcat si o „schimbare la fata“ a publicatiei: numarul 401, lansat cu acest prilej si dedicat… Omului nou, este primul in 20 de pagini (cu patru mai mult decit pina acum), si intr-o prezentare grafica noua. „Nu e vorba de o revista «noua», ci doar de imbogatirea celei «vechi» cu citeva subiecte de reflectie si cu citiva colaboratori“ – ne „linisteste“, intr-o caseta din pagina 2, redactorul-sef Mircea Vasilescu. Trecind in revista schimbarile din structura Dilemei, remarcam mai intii paginarea mai variata, noile fonturi de titlu, rubricile mai apasat marcate. Grupajul tematic se mentine, dar locul mai vechilor rubrici (cu unele exceptii) s-a schimbat. La zi in cultura are acum doua pagini; intr-una din ele, intr-o caseta, Dilema ne recomanda pe scurt – prin Radu Cosasu – carti, spectacole, lansari, cluburi. La capitolul noi rubrici (si, eventual, „oameni noi“) mentionam: rubrica de arhitectura a lui Augustin Ioan din pagina 17 […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }