TEATRU. Cum se poate trece HOP-ul

  • Recomandă articolul
„Ne dorim să nu ne intre şi mintea în criză, să nu ni se ofilească şi zîmbetul pe buze, să nu ne pierdem umorul“, zice Aura Corbeanu, directorul executiv al UNITER, dar şi al Galei HOP a Tînărului Actor, ajunsă anul acesta, la Mangalia, la a XII-a ediţie după 1989. Năzuinţa Aurei Corbeanu ar putea fi, îmi spun, împrumutată inclusiv de analiştii economici şi politici, fiindcă nu m-ar mira prea tare să se constate, într-o bună zi, că însăşi criza aceasta, care se bucură de un atît de vast PR, e tot o rezultantă a lipsei de umor. În orice caz, gongul stagiunii, în care cred că s-a transformat Gala HOP, a sunat mult mai lipsit de paraziţi la acest început de septembrie.   Cei şaisprezece actori pentru proba individuală şi cei cincisprezece oferind patru spectacole la secţiunea „grup“ au dovedit o ridicare limpede a nivelului mediu al evoluţiilor scenice. Dacă şi ediţia anului viitor va păstra această tendinţă, atunci predicţia brucaniană şi-ar putea dovedi valabilitatea măcar în domeniul teatral. Oricum, era inevitabil un semn de părăsire a, cum să zic, scîndurii de fildeş, în favoarea adaptării la realitate, lucru care, cred, ţine mai degrabă de trendul tinerei generaţii decît […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }