TEATRU. HOP fara hopuri

  • Recomandă articolul
Din nou, ultimul act al stagiunii – cel putin calendaristic vorbind – a fost semnat la Mangalia, o data cu a saptea editie a Galei Tinarului Actor, patronata de UNITER si sustinuta de catre Ministerul Culturii si Cultelor si Primaria Mangalia. Anul acesta, organizatorii s-au dovedit foarte atenti la detalii, mai ales ca rata interesului fata de eveniment pare a fi in evidenta crestere, cum au aratat-o si cei vreo 80 de candidati sositi la preselectie. E drept, cel putin la individual, cantitatea nu a girat nicidecum calitatea, senzatia fiind ca, la aceasta editie, s-a impus o lipsa pregnanta a extremelor, fie ele pozitive ori negative. Un soi de caldut admisibil, fara iritari dar si fara stralucire, si, din pacate, fara urme macar de la o zi la alta. Cel putin trei grupuri au anulat insa aceasta impresie si, nu mai putin, colocviul din ultima zi a Galei, mai aplicat parca decit in anii trecuti si cu solicitari mai ferme ale participantilor. O prima idee, veche si, din pacate, fara urmari pina astazi ar fi aceea a defectiunilor fatale care greveaza invatamintul teatral romanesc. Oricare actor si, prin forta destinului, cu atit mai mult cel care abia iese in arena […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }