TEATRU. Un boa a mîncat un elefant

  • Recomandă articolul
Regizoarea Carmen Lidia Vidu spune că, dacă e un loc în Bucureşti unde să faci un spectacol elegant, acel loc e Odeonul. Iar un spectacol despre un mic prinţ ar trebui să fie, mai ales, elegant.   Micul Prinţ de la Odeon nu e un spectacol pentru copii mici – cel mai potrivit ar fi ca ei să ştie deja să citească, să poată urmări o desfăşurare narativă, dar să creadă în continuare în prinţul care vorbeşte cu fiinţe întrupate de oameni pe ecrane bidimensionale. Scena e ca şi goală – e un peisaj celest, cu stele (e adevărat, pîlpîie cam obositor) şi nori pe care se proiectează imagini şi text. Iar în scenă intră Micul Prinţ, îmbrăcat într-o salopetă neagră, de aviator. Alexandru China-Birta, la cei 11 ani ai lui, stă singur în faţa spectatorilor, timp de o oră întreagă, cu zîmbetul lui sfios, pentru a spune istoria unicului locuitor al unei mici planete, călător în Univers şi extraterestru pe pămînt. În afară de el, toate celelalte personaje sînt apariţii video. Chiar şi Floarea (Jeanine Stavarache), tovarăşa lui de viaţă de pe mica planetă, a cărei vanitate îl face pe Prinţ să pornească în călătorie.   Micul Prinţ e […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12884 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }