Isteria Coelho loveste din nou

  • Recomandă articolul
Numele scriitorului brazilian Paulo Coelho a devenit, in ultimii ani, la fel de cunoscut ca si cel al lui Michael Jackson. In ziua de azi e normal sa se dezvolte o intreaga industrie in jurul unei vedete pop, al unui actor nominalizat la Oscar sau al unui supermodel cu dimensiuni ideale. Dar, cind un scriitor devine o figura deseori prezenta pe coperta unor reviste ca Vanity Fair, cind se ultramondenizeaza si e asimilat valorilor entertainment-ului ca orice fotbalist sau ca orice vedeta de televiziune, merita sa ne intrebam ce (vraji) a facut ca sa ajunga atit de departe. – Cititori din toate tarile, uniti-va! Fireste ca raspunsul la aceasta intrebare e mai greu de obtinut decit s-ar crede. Inotati cu acribie in tomuri de sociologia literaturii, adaugati ceva psihologie si psihanaliza (cine a zis ca s-a demodat?), puricati cu creionul in mina fiecare pagina, aplicind orice grila de lectura doriti, „munciti-va creierii“ in intortocheate scenarii de propulsari oculte ale unor autori in defavoarea altora! Cine stie, poate misterul va crapa si altii (autori, muzicieni, oameni de televiziune) se vor putea folosi nestingheriti de retetarul de succese iesit la iveala. Poate va imaginati ca pe Coelho il sprijina, din umbra, vreun […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }