Si de-aici, incotro?

  • Recomandă articolul
Dintre proiectele independente de teatru, concentrate pe promovarea si sustinerea dramaturgiei noi, dramAcum e de departe cel mai vizibil. Mai „tinar“ cu trei ani si avind handicapul provinciei, Teatrul Imposibil n-a beneficiat niciodata de atentia Capitalei in masura in care a facut-o dramAcum, desi asupra mizelor pe care si le-a stabilit s-a aplecat cu chiar mai multa aplicatie. Teatrul Imposibil a fost cel care a montat, in patru ani, cel mai mare numar de texte romanesti noi, cel care a editat, in premiera, piesele autorilor contemporani de teatru si singura revista alternativa a scenei romanesti, si, cu toate astea, in afara unor practicieni de teatru si a spectatorilor din Cluj, nu multa lume o stie. Sa fie pozitia de marginalizare cea care a determinat schimbarile prin care insusi Teatrul Imposibil trece acum sau sint doar virstele unui organism cultural viu? Desi si-a pastrat numele, revista man_in_fest (sau man.In.fest) nu mai e editata de Teatrul Imposibil de la inceputul anului trecut. Urmatoarele doua numere, intr-un format usor schimbat, au aparut in regim „independent“, fiind editate de Miruna Runcan (redactorul-sef dintotdeauna al man_in_fest-ului) si C.C. Buricea-Mlinarcic cu sprijinul Festivalului „Povesti pentru copii si oameni mari“ de la Alba Iulia si, apoi, al […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }